“Svaka cast Pisti za komentar! Jednostavna a genijalna ideja. Procvetala bi ta mesta, vise bi se ljudi odlucivalo da tu ostane ili preseli.”
Па, ова однарођена и бахата власт и када гради пругу, не мисли на околни народ. Ето нас Сремце на потезу од Карловачких винограда, преко Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке, оставили су без железничких станица (направили неку у сред ничега, у атару међу њивама).
Dragi Temerinci,
Kako izgleda, ne bi čekali 40 godina na izgradnju obilaznice, ako bi vam npr. Galens “bacio oko” na neku lokaciju iza Temerina prema Bečeju. Najverovatnije, dobili bi tada od gradske SNS vlasti sve ekspresno, kao što se sada gradi ‘obilaznica oko grada kroz grad’ sve sa mostom i trospratnim vijaduktom preko Ribarca i Šodroša ka Kamenici, a pored Galensovog brodogradilišta, tj. NSH2O.
Treba obilaznica jer to su najduža dva spojena mesta u Vojvodini, ali treba spojiti Novi sad sa Temerinom i produžiti od Temerina ka Bečeju i to brza saobraćajnica koja bi se spojila kod Bečeja na saobraćajnicu Sombor-Kikinda. To bi bilo super. Takođe Zrenjanin spojiti sa Kikindom, a Sombor već izgradnjom saobraćajnice ka Vrbasu dobija vezu sa Novim Sadom. Toliko godina se nije gradilo pa bi ovi skromni predlozi bili hit za taj deo Vojvodine. ( Naravno spojiti dobrim putem i Sombor sa Suboticom kao i Kikindu sa Suboticom ) ....da ne preterujem, ajde da krenemo prvu varijantu Novi Sad- Temerin - Bečej
Zar kružni tok nije odmah trebao biti tako napravljen.Isto kao kod Žablja, glupo napravljen jednostrani umesto da je odmah napravljen i za drugu traku.
Пишта добар предлог.Нема тако бистрог ума да спроведе у дело од политичара.
Обилазница је спас за народ у Б Јарку и Темерину.
Плус им додати још две траке до Б.Јарка,вози се споро,гужва!
Pisti za komentar! Jednostavna a genijalna ideja. Procvetala bi ta mesta, vise bi se ljudi odlucivalo da tu ostane ili preseli. Sa kvalitetnijim zivotnim uslovima pokrenulo bi se dosta toga.
Sve ovo lepo zvuči i nešto i da bude od ovog projekta ali usput može i neki plan za koji metro ispod ns dok se napravi za 20 -30god taman grad imaće milion stanovnika pa da se rastereti ta silna gužva...
Podrška za obilaznicu oko B.Jarka i Temerina, potrebna obilaznica i oko B.Jarka i Bečeja, pa na sever oko Ade i Sente prema granici. Na taj način se teretni saobraćaj izmešta iz centra naselja, smanjuje se buka i zagađenje i ubrzava regionalni saobraćaj koji bi bio bezbedniji, brži i efikasniji bez semafora, raskrsnica, pešačkih prelaza, gradskih gužvi...
Napravili kruzni tok na ulasku u Bački Jarak koji sluzi za ismevanje da bi ga sada srušili i gradili novi. Ako obilaznica bude projektovana kao taj smehotres od kružnog toka nadrljali smo. Koliko li će koštati to čudo od obilaznice, pitam se. Dovedite prvo pitku vodu u opštinu pa posle pravite ovo čudo.
Sve ovo je trebalo biti izgradjeno jos pre 50-60 godina,ali nije ! Mi smo kupovali haubice,velicali komunjare,pravili deponije smeca,lagali narod kao i sad ! Posto smo se dobro navozali kroz temetin-backi jarak za 35-40km/kg,naplacali se raznih kazni,ostavili zemarama dosta novaca po raznim pecenjarama,pekarama i buticima,ajmo sad malo ljudski okolo, nesto slicno kao u bijeljini !!! Ihh pa da,sad ce i tunel,obisao ga je av
1)Pre obilaznice da dočekamo da se rekostrukcija puta završi do Ns,prema najavama koje su bile do 20.12.2023 god.
2)Obilaznica se gradi 45 god,od Kardelja!
3) Jel moguće da će biti neke studije,procene uticaja na životnu sredinu u Temerinu?
Lepo je raditi obilaznice oko mesta kroz koji dnevno prolaze mnogo kamiona i time se ugrožava normalan život stanovništva.
No, da li postoji neko iole normalan u gradskoj upravi Novi Sad koji će planirati šinski saobraćaj iz okolnih naselja prema Novom Sadu, pa da se omogući nesmetan dolazak i odlazak sa posla u Novi Sad iz mesta poput Temerina, Bečeja, Bačke Palanke, Neština, Bačkog Petrovca, Kovilja, Titela, Šajkaša... i da ne nabrajam odakle svi dnevno migriraju na posao i prave se gužve u saobraćaju, jer smo svi po maksimalno dvoje u kolima, a ovako bi se rasteretio drumski saobraćaj.
Napraviti četiri progradske železničke stanice, Istočnu kod industrijske zone kod Rafinerije, Severnu kod Klise, Zapadnu između Veternika i Sailova, i južnu u Petrovaradinu.
Sve bi bile povezane sa okolnim mestima lakom železnicom, a dalje sa gradom trolama i šinobusima...
Projekat bi trebalo da se realizuje u etapama u narednih 10 godina i da prati razvoj grada. Time bi se omogućilo da se smanji fizička migracija u Novi Sad, ljudi bi ostajali u manjim mestima i kvalitet života bi im bio bolji, smanjila bi se buka koja utiče na život, smanjila bi se nervoza zbog gužve u saobraćaju... a onda bi se više i ulagalo u manja mesta i tamo bi se povećao standard.
Tako uraditi i sa ostalim većim mestima poput Zrenjanina, Sombora, Apatina, Kikdne, Sremske Mitrovice, Vršca, Pančeva, Inđije, Rume, Subotice, Kanjiže... i time postaknemo razvoj i bolji život u Vojvodini... Mislite o tome...
Pomislio sam da je sa kontra strane pa da se maptavi krak prema Kaću, treba rezervni pravac do Continentala i prema toj industrijskoj zoni u nastajanju.
Ovom obilaznicom značajno se ubrzava saobraćaj između Novog Sada i Bečeja, Ade, Sente... Pored toga, značajno se unapređuje zaštita životne sredine u Temerinu i Bačkom Jarku.
Projekat za svaku pohvalu!!!
B Boze nemaju pitku vodu deponiju nisu u stanju danima da ugase i oni da grade dal nas zamajavaju ili tek ds nesto kazu a lazu cim zinu predsednik opstine deckic koji ne zna da se potpise...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradiće se obilaznica od Novog Sada do Temerina: Evo kako bi trebalo da izgleda
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•11.01.2024.
•17:30 > 17:06
Komentari 38
Kolončanin
Beba
Nemo
Jovan
Jovan
Kad se ne gradi opet ne valja!
Pa sta hocete??!!
Чортановци
Па, ова однарођена и бахата власт и када гради пругу, не мисли на околни народ. Ето нас Сремце на потезу од Карловачких винограда, преко Чортановаца Дунав, Чортановаца и Бешке, оставили су без железничких станица (направили неку у сред ничега, у атару међу њивама).
Samo posmatram
Kako izgleda, ne bi čekali 40 godina na izgradnju obilaznice, ako bi vam npr. Galens “bacio oko” na neku lokaciju iza Temerina prema Bečeju. Najverovatnije, dobili bi tada od gradske SNS vlasti sve ekspresno, kao što se sada gradi ‘obilaznica oko grada kroz grad’ sve sa mostom i trospratnim vijaduktom preko Ribarca i Šodroša ka Kamenici, a pored Galensovog brodogradilišta, tj. NSH2O.
Sale NS
Umrežiti Vojvodinu
mile
/
Koferče
Aleksa
Lepo je posvedočiti da još ima razumnih i pametnih ljudi koji su videli sveta i razumeli.
Samo Bob
mrk
нс
Треба растерећење саобраћаја на свим правцима.Каћ-Б.Јарак.
Нови Сад -Руменка.
Кружни Авиа-Клиса.
Нови мост-Лиман.
Итд.
нс
Обилазница је спас за народ у Б Јарку и Темерину.
Плус им додати још две траке до Б.Јарка,вози се споро,гужва!
ii
Petar
savremenik
Zovem se Stevo
Diar
TEMERINCI
Sale
Temerinac
Faraon
PeraDetlić
Dejan
TEMERINCI
2)Obilaznica se gradi 45 god,od Kardelja!
3) Jel moguće da će biti neke studije,procene uticaja na životnu sredinu u Temerinu?
Pišta
No, da li postoji neko iole normalan u gradskoj upravi Novi Sad koji će planirati šinski saobraćaj iz okolnih naselja prema Novom Sadu, pa da se omogući nesmetan dolazak i odlazak sa posla u Novi Sad iz mesta poput Temerina, Bečeja, Bačke Palanke, Neština, Bačkog Petrovca, Kovilja, Titela, Šajkaša... i da ne nabrajam odakle svi dnevno migriraju na posao i prave se gužve u saobraćaju, jer smo svi po maksimalno dvoje u kolima, a ovako bi se rasteretio drumski saobraćaj.
Napraviti četiri progradske železničke stanice, Istočnu kod industrijske zone kod Rafinerije, Severnu kod Klise, Zapadnu između Veternika i Sailova, i južnu u Petrovaradinu.
Sve bi bile povezane sa okolnim mestima lakom železnicom, a dalje sa gradom trolama i šinobusima...
Projekat bi trebalo da se realizuje u etapama u narednih 10 godina i da prati razvoj grada. Time bi se omogućilo da se smanji fizička migracija u Novi Sad, ljudi bi ostajali u manjim mestima i kvalitet života bi im bio bolji, smanjila bi se buka koja utiče na život, smanjila bi se nervoza zbog gužve u saobraćaju... a onda bi se više i ulagalo u manja mesta i tamo bi se povećao standard.
Tako uraditi i sa ostalim većim mestima poput Zrenjanina, Sombora, Apatina, Kikdne, Sremske Mitrovice, Vršca, Pančeva, Inđije, Rume, Subotice, Kanjiže... i time postaknemo razvoj i bolji život u Vojvodini... Mislite o tome...
Lepa
Mr.No
Branimir
Projekat za svaku pohvalu!!!
Tommy gun
Ja
Se priča već decenijama.
Svetko
Bojsi
Milan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H